Gids informatie

Discussieer of meld een fout van XS4ALL Webbie Player/Remote hier.
Post Reply
WeTiek

Gids informatie

Post by WeTiek » Thu May 11, 2017 5:07 pm

Hallo,

Ik ontdekte deze app in de Windows Store. Ik draai op de laatste versie (Creators) van Windows 10.
Schitterend beeld. En vrij snel beschikbaar.
Alleen... Net als WebTV van Xs4All is op geen van de zenders gidsinformatie beschikbaar.
Ik heb daar in het verleden weleens met Xs4All over gediscussieerd. Volgens hen moest het gewoon werken. Maar ik heb het nooit gehad.
Nu doet zich met de Xs4All Webbie app hetzelfde probleem voor. Is daar een oplossing voor te bedenken?

Alvast dank voor de gegeven aandacht.

Mhg, Wiebe. :ugeek:

Arnold Vink
Site Admin
Posts: 403
Joined: Mon Jul 15, 2013 1:02 pm
Location: Netherlands

Re: Gids informatie

Post by Arnold Vink » Thu May 11, 2017 9:01 pm

Hallo Wiebe,

Ik gebruik de zelfde tv gids bron als XS4ALL dus dit kan het zelfde probleem verklaren als op de web tv pagina.

Als de volgende pagina laad en je ziet een aantal regels tekst (of een js bestand word gedownload) in je browser: https://epg-api.xs4all.nl/?channel=npo1 of http://epg-api.xs4all.nl/?channel=npo1 dan zal de gids in de applicatie ook gewoon goed moeten laden.

Het enige wat ik zo kan bedenken is dat de tijd van je computer misschien niet helemaal gelijk loopt? als de klok van je computer een aantal minuten verkeerd staat kan het er "misschien" voor zorgen dat de gids niet helemaal goed word geladen en dus problemen veroorzaakt.

U kunt proberen de tijd van uw computer tegelijk te zetten met het internet, dit kan als volgt:
1) Klik met de rechter muisknop op de tijd en datum in de start balk.
2) Klik nu op pas tijd en datum aan.
3) Activeer "Zet tijd automatisch" en eventueel "Zet tijd zone automatisch"

Ik hoop dat het aanpassen van de klok het probleem verhelpt anders word het lastig om het probleem op te kunnen lossen.

Ik ben momenteel met een grote update voor Webbie TV bezig, als bijvoorbeeld de bovenstaande http link wel werkt maar de https link niet kan ik het probleem zo oplossen.

Met vriendelijke groet,
Arnold

Frans

Re: Gids informatie

Post by Frans » Sat Oct 21, 2017 1:33 pm

Ook bij mij geen gids informatie behalve voor NPO 1, 2, 3.

Arnold Vink
Site Admin
Posts: 403
Joined: Mon Jul 15, 2013 1:02 pm
Location: Netherlands

Re: Gids informatie

Post by Arnold Vink » Sat Oct 21, 2017 1:40 pm

Frans wrote:Ook bij mij geen gids informatie behalve voor NPO 1, 2, 3.
Zo te zien hebben ze bij XS4ALL het een en ander omgegooid in het gids systeem, ik zal proberen binnenkort alles aan te passen.
Update: een tijdelijk app update is onderweg naar de store en zal binnenkort beschikbaar moeten zijn.

Groet,
Arnold

Post Reply